با سلام و احترام :
نحوه استفاده از انجمن اينترنتي حاكميت باليني به شرح زير است :





الف : اگر بار اولي است كه از اين انجمن بازديد مي كنيد ،جهت عضويت و دسترسي به همه امكانات، بايد ثبت نام كنيد :
لطفا درخواست مكتوب خود را از طريق اتوماسيون اداري يا تلفن 2122451-0711به معاونت درمان قابل توجه آقاي صادقي مهر ارسال فرماييد .
ب : اگر قبلا ثبت نام كرده ايد جهت ورود به انجمن از قسمت ورود در بالا و سمت چپ صفحه استفده كنيد و پس از وارد كردن نام كاربري و رمز عبور ، گزينه ورود را انتخاب كنيد.
تذكر مهم: همكاران محترم لطفا جهت امكان مبادله اطلاعات و ارائه پاسخ سوالات حتما email خود را در سامانه ثبت فرماييد(در صورت عدم ثبت email دسترسي از تاريخ 15/6/90 مسدود خواهد شد)
توجه :
در صورتيكه با استفاده از نرم افزار اينترنت اكسپلورر قادر به ورود به سايت نيستيد و با پيغام خطا رو به رو ميشويد ، لطفا از نرم افزار فايرفاكس استفاده كنيد .

لينك دريافت فايرفاكس :
http://download.sums.ac.ir/details.aspx?id=294